۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

به اندازه یک استکان چای



 
سلام... حال و احوال. امید که برقرار و با نشاط باشید. هرچند این دوزخ فروشان روی زمین تحمل یک سلام و علیک و خوش و بش ما را نیز ندارند و حال ما را می گیرند. البته دلیل ننوشتن مطلب در این روزها فیلترینگ و ضعف اینترنت در ایران و بحران سیاسی و این حرفها نبوده بلکه بسیار گرفتارم و نمیرسم. اما بهرحال دلم پیش شما عزیزان هست.

هوای سوئد امسال بسیار سرد بود و هنوز ته مانده برفها روی زمین هست. در دوسال گذشته سوئد سرد بود برعکس سابق که برف بیش از یکی دو روز بر زمین نمیماند و آب میشد این بار برف بیشتر ماند. در یکی دوماه گذشته درجه حرارت روز و شب پنچ یا شش درجه زیر صفر بود و اخیرا نزدیک صفر شده. البته ما که زیاد احساس سرما نمی کنیم به این دلیل که باد نمیوزد و لباس مناسب هم کافیست. بسیاری افراد مسن را میتوان در همین هوای آفتابی اما سرد مشاهده کرد که برای پیاده روی بیرون آمده اند. پیاده روی در سوئد یک عادت ملی است. عادتی که ما نیز کم کم داریم به آن عادت میکنیم. البته فقط تابستانها!
خوب .. عرض زیادی نبود غرض از مزاحمت عرض سلامی بود تا بعد که فرصت کافی باشد در خدمت باشیم. فعلا بفرمایید چایی تون سرد نشه. 

۲ نظر:

  1. سمندر:
    سلام محسن عزیز ماهم دلمان برایت تنگ شده بود بهرحال هر کس در زندگی گرفتاری هایی دارد که ناچار میشود برای رفع آن وقت بگذارد ما هم از شما انتظاری نداریم امیدواریم گرفتاری ها رفع شوند پیشاپیش عید نوروز باستانی بشما وخانواده محترم شاد باش میگویم و به امید شادی همه ایرانیان

    پاسخحذف
  2. محسن - ممنون سمندر گرامی. سلام عید ما هم باشه با یک مطلب که بنویسم برای همه دووستان

    پاسخحذف

اگر برای نوشتن نظر مشکل دارید، زیر این قسمت که نوشته «نظر به عنوان» ، روی زبانه (یعنی آن مثلث کوچک) را کلیک و نام ناشناس را انتخاب کنید و نظرتان را بنویسید و اگر خواستید نام خودتان را نیز بنویسید