۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۹, دوشنبه

آیا نگران بوی بد عرق بدن تان هستید؟ دلتان میخواهد که بدن تان بوی کوهساران و دشت گلها را بدهد؟


 دلتان میخواهد که بدن تان بوی کوهساران و دشت گلها را بدهد؟





از نظر من بوی طبیعی بدن انسان بوی خوبی است به شرط آنکه فرد حتا اگر هر روز حمام نمیرود، دستکم به اندازه ای که به هنگام توالت رفتن خود را میشوید زیر بغلش را هم یک آب بگیرد قضیه حل است!!
اما خوب، چه اشکالی دارد که آدم بوی خوب هم بدهد. اما قیمت عطرها و اسپری های زیر بغل هم بالاست و شاید کسانی توانش را نداشته باشند. اما یک نکته را از نظر نباید دور داشت و آن اینکه عرق زیر بدن و سایر عرق هایی که از بدن به بیرون میرود همه حاوی سمومی است که بدن باید دفع کند و اسپری زدن برای آنکه جلوی این خروج را بگیریم کار درستی نیست. اما بوی آن چه؟

پاسخ و راه حل من بسیار ساده و شدنی است؛ اسپری بوگیر توالت!!! 


  بله! اسپری بوگیر توالت. نه.. جلوی دماغ تان را نگیرید و روی در هم نپیچید. صرف اینکه نامش اسپری توالت است دلیل آن نمیشود که اولا خوشبو نباشد و ثانیا نتوان جای دیگری آنرا بکار برد. میتوانید امتحان کنید یک روز به لباس تان اسپری توالت از نوعی که بوی گل میدهد را بزنید آنوقت ببینید دوستان تان تا چه حد کنجکاو میشوند که شما این عطر خوشبو را از کجا خریده اید که آنها هم بخرند.
حقیقت این است که عطر موجود در اسپری توالت تفاوت زیادی با بسیاری عطرهای گران قیمت ندارد تنها مواد  شیمیای شان مقداری تفاوت دارد. با توجه به قدرت ضد بویی که اسپری توالت دارد و اینکه جلوی خروج عرق از بدن را هم نمیگیرد  و سم ها از بدن شما راحت خارج میشوند شما با یک تیر دو نشان زده اید.

۳ نظر:

  1. سمندر:
    استاد این راه حل هم مانند راه حل سرماخوردگی هست که فرمودید(بعد از اسپری کردن پیف پاف چند نفس عمیق درون آن بکشید تا میکروب های داخل ریه از بین بروند)یا راه حل امتحان شده میباشد؟

    پاسخحذف
  2. سمندر عزیز زیر نظر استادان فن آزمایش شده و نتایج عالی بوده

    پاسخحذف
  3. بنده کشف خودم رو برای اولین بار اینجا مطرح می‌کنم: بهترین کار اینه که یک روز در میان دستمالی رو به الکل سفید (اتانول) آغشته کرده و چند بار بکشید به موضع تا شفاف شه! به شرطی که موهای موضع کوتاه نگه داشته بشه، این روش از هر کاری مؤثرتره. ضمنا از شستن هم راحت‌تره.

    پاسخحذف

اگر برای نوشتن نظر مشکل دارید، زیر این قسمت که نوشته «نظر به عنوان» ، روی زبانه (یعنی آن مثلث کوچک) را کلیک و نام ناشناس را انتخاب کنید و نظرتان را بنویسید و اگر خواستید نام خودتان را نیز بنویسید