۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

پیامک





عرض به حضور همه تون... من دیگه حرفی ندارم که از اونجا برای شما بزنم. این که من 25 ساله که از اونجا دورم و چند ماهه که دارم از هزاران کیلومتر فاصله راجع به اونجا برای شما میگم و شماها کیف میکنین یخده عجیب غریبه. درستش اینه که شما که اونجا هستین و همین حالا هم اونجا هستین یخده واسه ما بگین که ما بفهمیم که اونجا چه خبره.

پس عکس و سخن از شماها و چسبوندنش به اینجا از ما. ایمیل کنید به آقا ساسان که وردست بنده است؛

saranrahnama@hotmail.com


۵ نظر:

  1. دوستان
    با توجه به زحماتی که از ابتدا برای شکل گیری این وبلاگ کشیده شده است بی انصافی است که فقط خواننده این وبلاگ باشید.به نظر من هر کدام از خوانندگان این وبلاگ بنا به شرایطی که دارند در به اشتراک گذاشتن عکسها،اطلاعات و یا هر چیزی که به پایداری این بلاگ کمک میکند سهیم هستند.
    لطفا همکاری کنید دوستان گرامی

    پاسخحذف
  2. محسن - به به علی بابا پسر کلبه تقی چطوری بابام جان؟ ماهم میس یو وری ماچ. والله درس و مشقام هم زیاده وقت نوشتن ندارم اما خوب سر میزنیم و گپی میزنیم

    پاسخحذف
  3. alireza shams
    .....و اين داستان همتو همتو ادامه داره
    اسه چي اين وچه ها ي قلعه نمي آن حرف و نظِرشانه ميان جمع بگن. حاج محسنه تنهاش گذاشتين ،مردي خسته شد.از بس هي نوشت و شما ننوشتين – هي كيف كردين و خِنديدين . توو سويد(خارج) ياد از دِرياجوش و سر كوره و سر پايو و اُقله قاسم آباد و كهنه ده باشه ،اونوقت يكيتون نمي آد از مفته حاج غلام و كوچه بالا و دم قله و ... بگه – خب اين همه اتفاقات شيرين مي افته بياين و تعريف كنين تا خبردار بشيم. !!!!

    گفتم خارج (همون سوئد) ياد يه خاطره از بچگي هامون افتادم. يه فاميلي داشتيم كه الان هم داريم ،تهراني بود .تابستونا كه مي اومدن اينجا هر سالي يه چيز جديد مي آورد . يه سال دوچرخه آخرين سيستوم ، يه سال آتاري و خيلي چيزا ...، يه سال يه توپ فوتبال آورده بود از اون توپ چل تيكه ها.... (اون موقع ما با توپ پلاستيكي كه 3-4 لا مي كرديم بازي مي كرديم...واسه اينكه توپه نتركه چند تا توپ كهنه رو مي بريديم مي انداختيم دور اين توپ جديده!) اينم اومد تهراني بازي در بياره بگه توپش خارجيه ، گفت ببين روش نوشته ميد اين خارج (Made In kharej) .... خلاصه تا چند وقت واسش دست مي گرفتين كه از اين ميد اين خارجي ها چيزي جديد نياوردي... ((:

    پاسخحذف
  4. این اقا علی رضا شمس خوب نوشته بود
    یاری کنید دگه

    پاسخحذف

اگر برای نوشتن نظر مشکل دارید، زیر این قسمت که نوشته «نظر به عنوان» ، روی زبانه (یعنی آن مثلث کوچک) را کلیک و نام ناشناس را انتخاب کنید و نظرتان را بنویسید و اگر خواستید نام خودتان را نیز بنویسید