۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

در دنیای اینترنتی اگر این گزینه را اگر کلیک کنید همه فک و فامیل ها میریزند بیرون




 سمندر عزیز در پست قبلی پیامی از سر محبت گذاشته بود که البته این محبتها دوطرفه است و دل ما هم برای دوستان تنگ میشود. البته درس و مخشام هم مشکل هستند. سابقا برخی برنامه هایی را که با آنها کار میکردیم میتوانستم در خانه هم داشته باشم که وقت مرا روزهای تعطیل میگرفت. اما امسال داریم با برنامه ای برای ساختن پالایشگاهها کار میکنیم که بسیار سنگین است و گران قیمت که نمیشود در لپ تاپ آنرا داشت. اما در پی داشتن این برنامه در یک کامپیوتر قوی هیکلی هستم که سال گذشته خریدم و خانه هست و تابحال از آن استفاده نکرده ام.


یکی از راهها برای پیدا کردن موضوعات مورد نیاز مراجعه به سایت گوگل است که حتما آنرا می شناسید. مثلا اگر در آن بنویسید قلعه حاجی، کلی از مطالب وبلاگ را میتوانید در آن بیابید و نیز خود وبلاگ را. یا اگر عکسی را بخواهید مثلا بنویسید گل، یا  فردین یا هرچه و بعد گزینه عکس را بزنید کلی عکس برایتان خواهد یافت.
اما آنچه که دیروز تجربه کردم کلیک کردن روی آیکون تصویر بود. یعنی اول مثل نوشتم قلعه حاجی و جستجو کردم. همان صفحه ها مثل قبل آمد. بعد یک گزینه دیگر هم در همان صفحه مربوط به عکس هست. که آنرا اگر فشار دهید... بروید خودتان فشار دهید ببینید چه خبر است بیایید اینجا بنویسید که چی دیدید.

۲ نظر:

  1. مشهور شدیم تو دنیا. امروز اینقدر که اهل قلعه تو دنیا معروف هستند شاهرودی ها و دامغانی ها معروف نیستند

    پاسخحذف

اگر برای نوشتن نظر مشکل دارید، زیر این قسمت که نوشته «نظر به عنوان» ، روی زبانه (یعنی آن مثلث کوچک) را کلیک و نام ناشناس را انتخاب کنید و نظرتان را بنویسید و اگر خواستید نام خودتان را نیز بنویسید