۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

معرفی یک جوان رعنا و فعال


عکسهای این سری از علیرضا اسلام پناه در گوگل ارث



معدن متروکه ذغال سنگ دهملا!!!!




این که می بینید که چهارتا علامت تعجب زده ام از این بابت است که  چشمایم چهارتا شده بود از دیدن این استخر! در زیر این عکس در گوگل ارث نوشته شده بود؛ معدن متروکه دهملا! و من از چنین مکانی خبر نداشتم درحالی که بارها در نزدیکی آن بودم.
داشتم در گوگل ارث پرسه میزدم گفتم بازهم بروم اطراف کوه تپال ببینم عکس تازه ای هست یا نه. قبلا یکی دو تا عکس بود که در این وبلاگ برایتان گذاشته بودم. کمی به طرف شمال در دامنه کوه تپال چشمم به دو فقره آبادی و سبزی خورد رفتم پایین تر دیدم عکس هم هست. عکسها را باز کردم یکی اش این بود.  این بارهم باز همولایتی فعال مان آقای علیرضا اسلام پناه عکسهای زیبایی از منطقه در گوگل ارث گذاشته بودند.
این علیرضاخان که جلوتر بازهم بیشتر معرفی شان خواهم کرد جوان فعالی است. مدتی است که کارهایش را در اینترنت دنبال میکنم. البته بیشتر عکسهایش را در گوگل ارث. و این هم یکی دیگر از عکسهایش که از همان منطقه تپال گرفته است. بزهای کوهی منطقه تپال.






بد نیست که این جوان رعنا را در اینجا از وبلاگ خودش معرفی کنیم که «ذکر منبع» را حسابی بجا آورده باشیم. شرح ماوقع را نیز به نقل از وبلاگ «شاهرود قاره کوچک» در اینجا می آوریم؛




در مراسم دیدار و نشست جوانان نمونه و فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی استان با آقای دکتر رهی استاندار سمنان از آقای علیرضا اسلام پناه مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود به عنوان جوان نمونه و موفق به نمایندگی از جوانان شاغل استان تجلیل شد.
در این دیدار صمیمی که با همت سازمان ملی جوانان استان سمنان به مناسبت هفتۀ جوان با حضور تعدادی از جوانان از قشر های مختلف برگزار شد آقای علیرضا اسلام پناه به نمایندگی از جوانان شهرستان شاهرود و نیز جوانان شاغل استان به بیان برخی از مشکلات پیش روی و خواسته های آنان پرداخت.
رتبۀ نخست وبلاگ نویسی گردشگری، دیپلم افتخار برترین های صنعت گردشگری ایران و روابط عمومی برتر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در سال ۸۸ گوشه ای از افتخارات این جوان شاهرودی است.


***
خوب پس از این مختصر بپردازیم به سایر عکسها که از همان معدن برداشته اند.


آیا نمیشود برای این خانه های خالی فکری کرد؟ آیا نمیتوان در آنجا باغی براه انداخت؟ اگر منطقه متروکه است شاید بتوان از دولت آنرا خرید یا اجاره کرد.









۲ نظر:

  1. از این جوونای خوش ذوق و عاشق شهر و دیار و زادگاهشون کم نیستند که به هرجا برسند باز هم گذشته خودشون رو از یاد نمیبرندو فراموش نمیکنند که بودند و از کجا به این جا رسیدند.ودوست دارند زادگاهشون رو به همه جهانیان معرفی کنند. دم همشون گرم گرم...
    محمود(بعد از غیبتی طولانی)sorry

    پاسخحذف
  2. آقا این پیشرفت علم و فناوری کار ها رو راحت کرده و مخابرات امکانی رو فراهم کرده که هر کسی در هر جایی از کشور میتونه با استفاده از یه سیمکارت اعتباری ده پانزده هزار تومنی و یه گوشی معمولی کم قیمت به راحتی از اینترنت استفاده کنه و با جهان نا محدود ارتباط برقرار کنه و جوونای هموطنم میتوانند از این امکان استفاده کنند و به وبلاگ که متعلق به خودشون هست دیدن کنند و حداقل هفته ای یک مرتبه سر بزنند البته نوشتن نظرات از این طریق برای همه میسر نیست و گوشی های مدل بالا و نرم افزار های مختلف نیاز دارد ولی سر زدن و خواندن مطالب و دیدن عکس ها براحتی امکان پذیر است.
    همه هم که امروزه یه گوشی توی جیبشون هست و زحمتی نداره...

    پاسخحذف

اگر برای نوشتن نظر مشکل دارید، زیر این قسمت که نوشته «نظر به عنوان» ، روی زبانه (یعنی آن مثلث کوچک) را کلیک و نام ناشناس را انتخاب کنید و نظرتان را بنویسید و اگر خواستید نام خودتان را نیز بنویسید